onsdag, november 18, 2015

Den här kvällen bara försvann.....

..har bakat lite för imorgon.....
 ..ska det firas....Jonas skola fyller i år 50 år och det firar man med att visa lite hur man jobbar med eleverna på skolan, Eleverna deltar själva i undervisningen, spelar musik och lite sånt. Årskurs 6 får sälja fikabröd för att samla in pengar till klasskassan. Vi föräldrar hjälper till så gott vi kan. Jag lovade att baka kokostoppar och dom är nu klara.
 Vi håämtade lite kolor och kakor som klass 6 oxå har sålt. Packat om och delvis levererat gjorde Jonas och jag ikväll....Han är duktig min Jonas och jag vet att hela klassen har kämpat hårt tillsammans för att dom ska kunna åka iväg till våren.
Fick lite stickat oxå...innan sängdax.....hällappen är klar...men resten tar jag imorogn...nu ska jag krypa i säng.....har så ont i ryggen .....har varit lite stel och fick massagen idag vilken var jätteskönt...men nu är jag lite öm i kroppen....behöver nog sova ordentligt.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar