söndag, juni 19, 2016

Blir lite bilder ibland.....

..när man ska vänta med att visa och berätta.
 Badlakan till en liten pojke.
Istället för en blomma.....
 Och tänk vad man hittar saker...detta mönster hittade jag i en låda när jag letade efter att annat...tror jag köpte det när mina stora grabbar var små (drygt 20 år sedan)
Naturligtvis blev jag tvungen att provsy nåt..... en liten tröja och ett par små byxor...

 Sen fick jag lite tid att sy på min jacka....
 ..ärmar och krage sitter nu på plats...måste bra klippa ut fodret oxå så jag kan fortsätta,,,,
Jag har ju en klänning och ett par byxor som ligger och "väntar" på att bli utklippta och sydda på.........
Gjorde färdigt första vanten och började på nr 2.
Ja idag har jag hunnit en hel del faktiskt....
Lite egentid tror jag det kallas....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar