lördag, juni 18, 2016

Missade visst....

...att göra inlägg igår fredag.....
 men hur som helst köpte jag lite tyg som jag ev ska sy en klänning av...
Sen träffade vi en kompis och hennes "barn", tog ett glas rose och sen blev det helt plötsligt väldigt sent.... förstår inte hur det kan bli så. Men nu har jag iallafall skrivit det ena inlägget.....

 Här kommer dagens inlägg....
...en sväng till Helena i Norrköping .... och där ...hittade vi lite tyg , maken och jag.....
..sen en sväng till Olsssons för lite komplettering av tyg som "tagit" slut....

Vidare till Linköping och IKEA....helt otroligt att det inte blev mer inhandlat....lite ljus samt beställning av små reservdelar...kommer i brevlådan inom kort.
Nu ska vi ta en sväng till något gott matställe, lilla jag slipper stå vid spisen idag...

Kram  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar