onsdag, juni 28, 2017

Lite sysugen....

... och då blev det ett par bullkalsonger....
 ....lite kul att ge som present...
 ...och ett par bulltrosor.... 
Så fantastiskt roligt att sy trosor och kallingar som ingen annan har....
 (vad jag vet iallafall, ingen av dom jag känner) 
 När sysuget inte vill släppa så letar man (jag) fram lite annat tyg...hittade massor av fina lite grövre tyger i mina gömmor...jag har trolige haft en tanke med tygerna....
Nu räckte det till en hel del kassar.....och jag lyckades hitta tunnare tyg till foder oxå....
...när man (jag) får sylust då gäller det att göra nåt av det. Tyvärr hann jag inte sy så mycket ikväll men jag klippte ut några kassar ...Nästa gång sysuget tränger på så kan jag bara sätta mej vid maskinen...
Jag kommer alltid att ha en present i gömmorna av den händelse jag blir bortbjuden eller någon fyller år. 
Förresten kan jag ju ge bort en kasse "bara för att" jag vill göra det.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar