lördag, september 30, 2017

Vilken dag.....

 ..... underbart att vakna upp till sol och morgondis.....
 ...visserligen hade jag kanske behövt en timme till med sömn....
 ...men om man ska göra roliga saker så får man gå upp tidigt.
Vi har fått lite goodiebags med kuliga saker i....
 ...bla denna vinylen...skyltvinyl.....måste testas....
 Då får det bli ett (mitt) namn på en mugg....
 ..på baksidan/andra sidan av muggen satte jag ett par fladdermöss....
Nu är muggen min,och endast min!!!
 Efter lite information och lite lektioner så fixade jag en liten design i programmet....pimpade min cameo....
 Mera saker som låg i godiebagen....disktrasa som blivit pimpad....
 väskan/kassen som vi fick sakerna i har även den fått lite textilvinyl på sej. 
Och slutligen ett par fingervantar....Nu blev det så att dom krympte lite av värmen i pressen.....Kan vara så att dom passar lilla barnbarnet så småningom....reflexvinylen är testad....
Och imorgon blir det mer att lära sej....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar