söndag, oktober 01, 2017

Nu är kursen/träffen i Surahammar slut ....

..för den här gången. Så härliga människor med samma intresse som jag ....och lite till....fick hålla på att experimentera och lära nya saker...kanske repetera "gamla" saker. 
För mej var det mycket nytt....
 En liten paus i "jobbande" och blicken for ut genom fönstret för att beundra utsikten...kossor, vatten och ganska härligt väder....solen lyste lite från himlen... vad kan man mer begära???!!!
 Jag köpte en liten kasse som jag gillade....gjorde lite i cameoprogrammet och skar ut en blomma i blå glittervinyl. Mycket nöjd är jag ...ett lite citat som jag hittade på nätet, skar jag i svart vinyl.
 Hittade ett annat litet motiv, även det på nätet.....fixade till det lite, lat till några ZZZZZ och pressade det på ett örngott som låg i min goodiebag...
Örngottet fick lilla maken när jag kom hem....
Som en sista avkoppling innan jag nu går till sängs har jag stickat på järbos höstsockor....
Nu ska jag sova och förhoppningsvis vara pigg imorgon....det har ju blivit lite dåligt med sovtimmar i helgen...det blir gärna så när man har roligt...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar