fredag, juli 13, 2018

Äntligen är det fredag!!!!!

Idag har jag sytt fler småtrosor, kan tänkas att dom får följa med till Svintuna...
 Har äntligen kunnat starta.....på min Sirikofta....
...såklart blev det ett fel i början, men gör om och gör rätt.... och nu är jag på rätt spår...
GTrannfrun och jag ska hjälpas åt att lösa mönstret och stickningen....hittills har vi med enade krafter lyckas riktigt bra. 
Mitt mål för kvällen var att sticka färdigt diagram A.... 
...men nu är ögonen trötta så det får bli målet med morgondagen...och att kanske börja på nästa diagram....

Kram


2 kommentarer:

  1. Åh, Sirikoftan tycker jag är så fin. Vilket garn stickar du den i?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag stickar i adlibris alpakka garn. Hoppas att den blir som jag tänkte mej.// Sytantne

      Radera