tisdag, augusti 27, 2019

Lilla underbara varelse.....

...så snäll, så go och ganska lat....
 ..kan man ligga och vila...så är det bra.,...vill matte att man ska gå liten prommis utanför "ägorna"....Nja....vet inte om det är ok, matte får bära ut lilla mej om jag ska gå....😉😉😉
 En kall morot är fint att gnaga på när ingen annan ställer upp.....
 ...oj var tog den vägen?????
Under armen....smaskens.
 Jodå, den funkade att läggas huvude på oxå.....
 Såhär trött har jag varit mest hela dagen....några små korta kissprommisar utanför "ägorna", två småturer upp till skogen för att känna lite dofter....Men jag vet inte om det är så nödvändigt att gå...det har visserligen varit ganska varmt idag och då är det skuggan som gäller.....
matte kallar mej "latmasken",...vet inte riktig varför...😉😉😉
Men jag kommer om hon ropar...för hon är ganska kul.
Ja, lite sömnad hann jag med mellan mat, kiss och promenader.....
Lilla barnbarnet fick en kattklänning....hon blev så glad.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar