torsdag, oktober 03, 2019

Nu är det önskedax.....

...yngste sonen behöver kallingar.....
 ja, det är fler som behöver... så då blev det till att klippa lite....
Jag hann inte färdigt så jag får ev fortsätta imorgon. 
Det har varit lite lyxdag....med skön fotvård för både mej och lilla maken. Nu går vi som på moln ett tag igen 💖💖💖
Jag har avslutat dagen med några varv på vanten "farbnror blå" och kvällen med sista rundan med Diezel...han är för rolig...rätt som vi går och pratar (ja, vi pratar faktiskt när vi är ute och går, mest jag förstås) är det någon som "stulit" hans fyra ben och han lägger sej platt på magen och bara tittar på mej....
Då får man locka och pocka....muta med lite godis eller tala vänligt men bestäm om att det är dax att gå hem och sova. Oftast gör han precis som jag säger men ibland vänder han ryggen till och låtsas som om det är något väääldigt intressant "där borta".... åt andra hållet.
Han är så speciell, våran Diezel.....busig som få, söt som sötaste socker och väldigt gosig när han vill.
💖💖💖 

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar