måndag, mars 30, 2020

Igår missade jag .....

...att skriva....
Det kan ju bli så ibland.
 Men hos oss lyste solen , det blåste lite men var skönt ändå....
I skogen hittade vi lite vitsippor...man måste titta noga men dom finns där...
 Diezel blev lite nyfiken och satte sej precis där vitsippona stod....
 ..men det gjorde inget...han är ju så fin... 
Njutit av promenade har även han gjort... men han ville inte gå så långt som vi gjorde på lördagen så han la sej helt enkelt ner och vägrade gå...då fattar även husse att det är dax att gå hem trots det fina vädret...
 Ikväll har jag pimpat min nya vattenflaska....
 ...lite svårt att visa hela namnet.....
Svart (skyltvinyl) offset och en väldigt vacker flerfärgad skyltvinyl, kommer inte ihåg nmanet men jag fick den som prov i ett hemligt paket från Most creative.
Nu har jag hunnit lägga upp till en kofta....barnkofta....garnet har jag fått av min granne....kul när man kna "byta" lite.....jag hoppas att garnet ska räcka till hela tröjan, kanhända jag får gå till grannfrun och kolla om hon har lite beige färg kvar.... annars får jag lösa det på vägen...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar