söndag, mars 22, 2020

Nu är hon på plats.....

...lilla "Lola"....
 Jag fick möblera om lite och vips så blev det lite större plats i mitt syrum....
 ...känns det som iallafall...jag vet att platsen är precis lika stor som innan men det blev lite luftigare....
Hyllan som har stått på platsen där "Lola" står är flyttad till "utanför" bilden. Den kommer att stå där tillsvidare, när jag hittar en hylla som har ett bättre mått kommer det att bli en sån och då får det bli ett platsbyte på hyllorna.
Fortsätter att sticka sockor......hälen är gjort....

Kram


2 kommentarer:

  1. En nyfiken fråga: Vad är detta för något, lilla "Lola"?
    Mvh
    Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Elisabeth. "Lola" är en värmepress som jag använder när jag fäster motiv av klädesvinyl (HTV)

      Radera