tisdag, mars 24, 2020

Utifrån rådande omständigheter....

...tycker jag att det fungerar bra....mitt jobb är stängt och jag kommer nu att befinna mej på annat ställe i kommunen där dom kan behöva min hjälp. Det är väldigt intressant även om jag inte skulle ha valt just det om jag fått välja "nytt" jobb. Jag trivs ju så otroligt bra på mitt "gamla" jobb och hoppas att när det lugnat sej med viruset så kommer mitt jobb att öppna igen.
Det positiva är att jag får en erfarenhet till att lägga i min "ryggsäck" med andra erfarenheter.

Jag kan säga att mitt huvud är fullt och min energi går åt till allt "nytt" som jag behöver lära mej och fundera på....så jag är väldigt trött....men det går väl över såsmåningom....
Jag orkar inte så mycket mer än att äta när jag kommer hem och kanske sticka några varv på nåt kul...det är lite energipåfylling.....men det räcker inte riktig, jag får fylla lite i taget så ordnar det sig snart...


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar