tisdag, april 28, 2020

Ja säga vad man vill......

...men han är den underbaraste av dom alla....
 ...och den snällaste ...eller kommer att bli ...just nu vill han bara busa, hitta på hyss ...jag tror det är hans hormoner, han fösöker lyfta på benet när hanska kissa...det går sådär.....😂😂😂
Men tids nog tror jag att han lyckas med det oxå. 
Han är en riktig liten pipsill....tävlar med husse om vem som kommer först till sängen..."bråkar" med husses fötter och buffar på honom....
Naturligtvis tävlar han med matte oxå men matte säger ifrån och då lyssnar Diezel lite...
När vi ska gå på promenad är han till en början väldigt busig och ska bara ha kopplet i munnen och gärna äta upp mattes vantar....men det brukar lösa sej efter en liten stund, när matte ställer kravet att Diezel ska göra massa saker som att sitta fint, ligga still på plats en stund.....inkallningen tränar vi oxå...den går sådär...
Tror bestämt att Diezels öron är ganska "smutsiga" ibland....
Förutom allt detta är han världens finaste, sötaste och goaste lilla hund.
💖💖💖
För övrigt har jag haft lite energipåfyllning vid min symaskin. 
Yttereligare 2 tröjor till min frissa är fixade.

Och en ryggsäck är lagad, men inte till frissan förstås...
Nu är det läge att lägga huvudet på kudden och invänta John Blund...får se om han kommer...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar