måndag, april 27, 2020

Långpromenad.....

...rensa hjärnan......vara orolig fast man inte vill.....kännt lite ilska över att inte vara delaktig i beslut...
....det har varit min måndag.
 Men den här gossen han kan han...man blir alltid älskad trots humören och oron/känlsan man ev förmedlar. Vi har haft en härlig stund i skogen med lite träning och lite bus. 
Som sagt lite återhämtning är bra, känner mej lite bra på nåt när jag sätter mej vid symaskinen.....

Men jo, jag är bra annars oxå men när man inte blir informerad utan bara "ska" göra som nån annan vill då blir det inte så kul, liksom lite kaos och taggarna lägger sej lite utanpå kroppen och då hoppas man att nån sticker sej på dom. 
Jag får sova lite på saken (om jag kan släppa den ) och så blir det säkert bra imorgon när jag måste ta tag i den....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar