onsdag, april 15, 2020

Mittiveckan.....

...och vi skulle ha haft stickcafe....det är inställt just nu pga denna coronasmitta.... 
Nu hoppas jag bara att det ska bli bra och att det så småningom lugnar sej så att jag kan återgå till mitt ordinarie  jobb och att det blir nästan som vanligt igen....
Efter en skön långpromenad i skogen med Diezel och lilla maken med lite träning av Diezel så har jag tagit det lugnt i min stickfåtölj.... ärmarna är nästan helt klara...ska bara sticka fåll varven på dom.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Bettan! Vilka härliga bilder på fina killen, och så klart allt fint du gör. Så roligt att se o läsa. Nu önskar vi bara att livet ska återgå till det normala igen, så vi kan träffas med våra vovvar. Var rädda om er. Kramar från oss alla <3
    Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Susanne, vi längtar oxå till en träff. Ha det så skönt. Kram Bettan

      Radera