fredag, maj 22, 2020

Fantastiskt så bra jag har det ......

...man kan inte alltid tro att saker är sanna.....
 ...men jag lovar, detta är ren sanning!!!!!
Jag har precis fått hem mina symaskiner och jag fick hemleverans!!!!
Fantastisk servicbutik med fantastisk personal....
 Stort Tack till Ingrid och Bertil. 
Så bra att jag skickar en maskin till på service.... och hämtiningen ...den löser vi när den är klar...det kan hända det blir en utflykt till smålandsskogarna.....
Imorgon ska jag försöka sättas mej och sy lite......
 Lilla Diezel tycker att matte är såååå tråkig såhär på kvällen...... 
 ....vill inte riktigt vara med och "prata"...men nu ska vi gå ut innan sängdax så får vi se om han piggnar till lite och vill "pratat" lite då.....
Fram och bakstycket är klart till ärmhålet......ärmarna är precis påbörjade.....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar