lördag, maj 23, 2020

Nu är maskinparken på plats......

....hade tänkt sätta mej en stund men .....
 ...jag kom mej inte för att göra det....
Får se imorgon hur det blir.
 Denna goding alltså...han är så rolig, ligger vid mina fötter och bara kollar...för att i nästa sekund anfalla fötterna...
 ...men jag talar om för honom att det inte är okej att hålla på och bita/nafsa ...då tittar han på mej som om jag bara hittar på att han busar....
Det spritter av hormoner i den här lilla gossen....hoppas att det lugnar sej snart..... benet lyfter han oftast men det är inte alltid det går så bra.....ibland blir han blöt om både mage och tassar...ibland "fastnar" benet i stammen på trädet han ska kissa mot....
Ja, det bli många glada skratt när vi är ute och går. 
💖💖💖
Jag avslutar kvällen med att sätta ihop armarna med tröjan till lilla barnbarnet....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar