lördag, juli 04, 2020

Brosan har fyllt år.....

...och jag fixade en liten present till honom....
 ..det ska väl synas att han fyller jämt. 
Nu har han troligen inte hämtat ut presenten än men jag visar den ändå. 
Hoppas att han ska tycka om den och kanske hämta ut den hos ombudet.
 Tid för sömand blev det idag. lilla maken tog en pokeprommis och jag antastade symaskinerna...
En klänning  till mej, ett fantastisk mönster...som jag ritat själv efter instruktioner på en kurs.
 Måtte jag aldrig tappa bort mitt grundmönster!!!!
 Sen provade jag ett för mej nytt mönster...Nja, jag kommer att använda tröjan för jag gillar tyget men jag vet inte om jag ska sy nån mer av denna modell...... Jag kan i och för sej använda mej av "tänket" och använda "mitt" mönster.....
Jag har  ju lite tyger kvar som jag behöver sy upp..... och jag tror jag behöver lite nytt inför sommar och semester....
Lilla gubben har tråkigt....efter promanden klättrade han upp i min fåtölj... i hopp om att jag skulle sitta där...han brukar göra så som om han vill busa lite....han blev lite besviken när jag inte kom utan fortsatte till syrummet...Stackars liten....
Nu ska vi gosa massor, sen ska vi gå kvällsrundan och sen ska vi gosa igen....

'Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar