fredag, mars 19, 2021

En omvälvande vecka....

...har det varit....
Först en semesterdag för att hämta hem 2 av mina maskiner som varit på service, åh vad jag är glad att dom är hemma....
Jag har tyvärr inte hunnit sätta mej och sy än men det kommer ....
Jag fixade färdigt ett prov som Jonas och gänget designat till sitt UF företag i skolan....

Jonas ritade på papper och jag fixade det i silouetteprogrammet...stolt mamma som "kan"...nåja jag håller på att lära mej att rita i programmet....
"Barnen" nöjda , mamman glad!
Fick även lite feeling på sublimering....det blev et gäng muggar till sönerna....
som dom kan ha på jobbet....ingen kan ju stjäla dom precis....

Jonas bad om en till sitt extrajobb...han ville "bara" ha sitt namn...
det fick han på andra sidan.... 

I slutet på arbetsveckan blev en ledigt dag till...
...väldigt sorgsen men ändå jättefin. 

Kära moster 

Du kommer alltid att finnas i våra minnen och  i våra hjärtan vi saknar dej så mycket.
 Allt gick så fort och det är fortfarande svårt att förstå.

Vila i frid 

💖💖💖

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar