onsdag, mars 31, 2021

När man vill testa lite nya saker.....

...eller nya och nya men för mej är dom det.
Sublimera.....har jag provat på muggar och det är jättekul att göra sig en "egen" mugg som ingen annan har, få gen bort en mugg eller två som bli väldigt personliga....
Jag har även provat att subilmera tröja till barnbarnet, den måste innehålla minst 40%polyester. Men att sublimera på en speciell vinyl (easy subli) som man sedan pressar på en tröja, vilken som heöst ...det var jättekul!!!
Så här är min Diezel på min tröja.....kanske inte perfekt men det är ju varken jag eller Diezel heller så det spelar ingen roll....
Jag har iallafall haft väldigt roligt en stund!
Jag lånade en bild på nätet och fixade en tröja till lilla barnbarnet som hon ska få i sitt påskägg.....inte heller den är perfekt men det blir nog bra ändå.
Jag kommer troligen att göra fler såna här saker men jag måste beställa hem lite mer material först....

Att få en personlig tröja är alltid kul...att sen kunna ge bort en personlig tröja som "jag" fått bestämma hur den ska se ut kan bli ännu roligare...

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar