söndag, mars 28, 2021

Oj....väldans vad det går undan....

Sommartid!!
Nu är den här.
Jag hade väl ändå hoppats på att vi skulle slippa denna ändringen, men nu är det som det är och då får man bara gilla läget.
Hoppas att det blir lite varmare snart så man kan börja sitta ute och ev "träffas" lite igen, på behörigt corona avstånd förstås.
Men man längtar!!!! 
Barnen är klara ,med sina kassar, lilla mamma har hjälpt till lite....trycket har Jonas ritat på papper sen har vi med gemensamma krafter ritat i mitt silouetteprogram...
Jag bara måste säga att det var jättekul när jag "löste" en del av "problemen", lite kurs har jag gått men det är svårt att komma ihåg allt man lär sig.
Lita vantar klara...."Helga" heter dessa och finns i Solveig Larssons vantböcker.
Äntligen har jag fått brodera lite....symaskinen har ju varit borta ett tag...men nu när den äntligen kommit hem så satte jag igång....
...med lite presenter....
Nu hoppas jag att det blir bra för mottagarna. 
Du behöver ju inte "skvallra" men dom åker troligen i väg till sina ägare i veckan som kommer.

Får se vad det blir härnäst....jag har lite saker som redan är utklippt....kan hända jag klipper lite nytt....

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar