lördag, augusti 28, 2021

Jaha....nu är semestern slut....

..och jag har varit i arbete 3 veckor redan.
Tiden går så fort....
Dessa två godingar dom busar och nyser mest hela tiden, med varandra och med matte .....ibland motar dom husse ur sängen så båda grabbarna får plats att ligga där hos matte. 
en kompis fyllde år...blev tvungen att öva mej lite i att sublimera....
...det blev en mugg till henne.....
Pimpade en t-shirt med bilder på "grabbarna" ....blev väldigt nöjd. Har sublimerat på easy subli och sedan pressat på den.
Virkningen!!!!




Jag vet ju inte vad jag ska säga om den ....men det är roligt!
Sonen ville ha en mugg till en arbetskamrat som gick i pension.....
...gissa vad han jobbade med ..

Nu när det är nästan som vanligt igen ska jag försöka uppdatera lite mer....
Jag har "slarvat" lite under en tid.... 
Men tack för att ni läser och jag hoppas att ni har lust att fortsätta med det.

Kram



1 kommentar:

  1. Du milde vad många grytlappar. Så himla läckra. Du är verkligen flitig. Men jag vet , att virka är jättekul. Det där med muggarna har jag aldrig provat. Kul med personliga grejer.
    Dina vovvar är så himla mysiga.
    Ha det gott . Kram Eva

    SvaraRadera