måndag, december 04, 2023

Nu är vi redan i December.....

...och det är dags att försöka tänka på julklappar....
eller inte...
Alla barnbarnen får naturligtvis julklappar i vanlig ordning... vi vuxna får köpa nåt till julklapps spel. Det är ju en riktigt rolig grej, jag kan ju köpa det jag önskar mej och hoppas att jag får det eller nåt annat kul som någon annan fixat. Hur som helst är det ju jättesvårt att veta man man ska köpa....

....men sticka vantar och sockor det kan jag iallafall...sen behöver det ju inte bli några klappar av dom ...
Det blev en liten skara vantar som vart färdiga idag, dom har legat under fuktiga handdukar några dagar och nu läggs dom i "lådan".

En lite bacill har träffat mej så den kommer jag ta hand om under ett par dagar...hoppas att det inte blir så långvarigt.
Sköt om er allihop.
💖
Kram



2 kommentarer:

  1. Vika fantastiska vantar. Du är så skicklig att sticka mönster. Inget för mig precis. Hoppas du haft en jättefin julhelg. Snart blir det valiga dagar igen ocj jag hoppas att vi ses härinne då. Kram till dig från Eva

    SvaraRadera