måndag, april 06, 2009

Påsklov.......

......har barnen. Men inte jag. Jag jobbar som vanligt, tur är väl det. Troligen hade jag annars suttit framför min symaskin hela dagarna. Jag har iaf lagat två par byxor till "gubben", fick lite skäll för att jag inte fixat det tidigare (kallt om rumpan).



Men sen blev det att prova lite nytt broderi, det blev ett av "Hummel" -The Opinion. Visst är den söt!!?? Jag har sett på nätet dessa broderi och bara önskat att de hamnade hos mej. Och tänk....på mässan hittade jag en återförsäljare som hade två att välja på. Detta innehåller 10 broderier. Den andra inehöll 6 broderier. Jag har ju adressen om jag får lite pengar över..... Det här ska nog bli en tavla till min kära "gubbe", han blev väldigt förtjust i just det här motivet. Det finns ju som sagt fler att välja på så jag gör väl ett annat till mej själv, Kan ju vara lite roligt att hänga nåt fint på väggen oxå( inte bara på axeln eller i linneskåpet).
Usch vad tiden rinner iväg fort. Redan dax att plocka ihop grejerna och ställa undan symaskinen.( Ibland önskar jag att vi hade ett rum till)

Lämna gärna ett spår när du går.....

Kram

1 kommentar:

  1. Ja jag skulle fastna vid pysselbordet hela veckan om jag tillät mig....men då blir jag inte poulär hos familjen. Dessutom har jag en hel del annat att göra...... Broderiet är hur gulligt som helst, passar ju perfekt till tavla. Ser fram emot att se färdigt resultat! Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera