lördag, augusti 08, 2009

Blev inget skrivet....

...igår. Blev lite paj i systemet. Ja, jag får väl skriva lite idag istället. Som sagt inte så himla mycket blev det, Jonas hade sista dagen på sin inskolning på fritids, inga problenm där inte. Han ser redan framemot måndag när det är dax igen, jag börjar ju jobba på måndag.....hm. Dagen förflöt i lugn takt till "gubben" kom från jobbet, då kommer frågan.... Vad ska vi äta idag då??? All fantasi är slut och inget är "gott" längre.( undrar om det beror på värmen??) Vi tog iaf en tur til pizzerian i närområdet, jodå helt ok. Sen cyklade Mats och jag ner på stan en sväng, grabbarna ville inte följa med(värmen gör dom trötta). Ett litet uppträdande kanske? Ja, inte av oss men Anna Book var där och sjöng. Hon är faktiskt riktigt bra. Sen promenerade vi och tittade bland alla knallar och vad dom hade att erbjuda.... mest.....hmm, nja inget för oss iaf. Vi hittade oxå ett ställe där hårdrock spelades, helt ok det oxå, vi har många lokala talanger i den här stan. Jag hoppas att ungdomarna uppskattar att vi i "medelåldern" står och lyssnar , det rycker ju lite i "huvudet för att headbanga". Nåväl den ljuva "medelåldern och fredagkvällen gör sej påmind,dax att åka hem till pojkar och soffhörn. Det är skönt att vara hemma!!!!! Vila öronen och bara vara.
Så när jag då skulle skriva om detta igår kväll så pajade allt ihop och jag struntade i all. "Gubben hjälpte mej att virussöka och rensa lite men det hjälpte inte heller. Googel fick jobba på med sina grejor och lösa problemet.... idag är allt helt ok.

Vi får väl se om det blir nåt skrivet ikväll... det är karneval i stan och det ska vi nog gå och titta på det brukar ju vara sån medryckande musik i hela centrum...... så jag säger hej då.... sålänge...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar