torsdag, juni 30, 2011

En liten bit....

.har det blivit ikväll.
På min nya topp, mönstret "löper" på riktigt bra och är roligt att sticka.

Har varit hos tandläkaren idag...kostnad??? Jodå en hel del...men  som jag sa till han, Vill man ha snyggt leende så kostar det ( även en tandläkare behöver semester...). Nåja om leendet blev snyggare ...tror jag inte, tänderna som behövde fixas satt längre in och har nog inte så mycket med mitt glada humör och "trevliga" leende  : ) att göra. Han kallar på mej om ett år igen.... !!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Tandläkarbesök är en kostsam historia, nästan alltid. Men din stickning ser fin ut. Du har ett sjutusan till tålamod. Just nu stickar jag en Barbiebrudklänning och jag får sätta mig ensam , för jag måste rabbla hela tiden....en rät, ett omslag,tre räta............Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Nä det är inte skojsigt med tandläkare alls...jag "spottade ut" min ena brygga för några veckor sedan...det går inte och fixa på annat sätt än implantat. Jo jag vet vad det kommer att kosta, men det förtränger jag...en tand = 22.000 fy f höll jag på att säga men jag säger fy 17!! Snacka om semester för henne, men inte för mig! Undrar vad 17 man betalar för, måste vara ett högt påslag.

    SvaraRadera