fredag, juli 01, 2011

Vilken härlig sommarvärme!!!

Man blir alldeles "klistrig" på kroppen...men det är väl det som är sommar??!!! Det finns vatten att bada el duscha i...
 Iallafall så när vi ätit mat ....tog jag ett glas rosé och satte mej på altanen....tog fram stickningen.....
 imma på glaset..ser det gott ut...?!
 Jag gick en vända  och kollade tomterna....den har blivit jätteSTOR!!!! Min lilla tomatplanta,...
 ..och små, små tomater har det blivit...nu väntar jag bara på den vackra röda färgen...varma solmogna tomater ...riktigt gott!
Sen var det stickningen...jodå, några varv blev det ändå....kan inte bara sitta sysslolös...nu har jag äntligen gott in, duschat och satt mej framför tv:n.... stickningen följde med. Något varv till blir det säkert och vinglaset är snart slut.

Kram

3 kommentarer:

  1. Visst är ett glas rose gott i sommarvärmen,,och lite festligt.ha det fortsatt mysigt!!Kramar

    SvaraRadera
  2. Rosé kanske man skulle prova på?! Det blir mest rött eller vitt för min del. Men ditt glas såg ju härligt ut...
    Avundsjuk blev jag på dina tomater! Min planta är stor men bara blommor, än så länge!

    SvaraRadera
  3. Så härligt med sommarvärme! Jag älskar rosé också, dycker att det är så festlig med rosé - mycket annorlunda:) Mina tomatplantor börjar också få små tomater - spännande att följa dem:) Ha en skön helg!:)

    SvaraRadera