onsdag, juli 13, 2011

dagen började med lite kyligare luft ....

..och lite molnigare.....det blåste oxå en "smula". Men vi tog en lååång skogspromenad till kolonistuge området för att gästa farmor och Lasse...dom var inte där.... nåja vi gick väl hem igen och fikade med kaffe och glass!!! Mycket gott.
 Och då vädret inte var det allra bästa fick jag köra igång symaskinen.... Betty Boop......( avslutades sent igårkväll)
 Hallo Kitty.....
 Hallo Kitty.....
 Och Hallo Kitty....jag gjorde faktiskt lite annart oxå...som fixade med maten, dammsugade...stickade....
 En teddybear...och åt och spelade lite"kubb" med familjen.....
 Och en Teddybear till...... och tittade lite på tv.....
och avmaskade min topp.... Till Eva´s Pysselsida.... Det blir ingen kofta det blir en topp!! Nu ska jag väl bara lägga den i fuktiga dukar och montera den.... sen får jag använda den oxå....
Nu...får jag väl börja på nåt annat...??!!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Härliga HelloKitty! Ska brodera fler såna snart.
    Fin topp det blev det av din kofta.
    Ha en skön torsdag önskar Paradiset Kaos!

    SvaraRadera
  2. Åhhh Magnus Carlsson !!! Det blir väl en toppenkväll. Han sjunger så jättebra. Vi skulle ha åkt på Diggiloo i Ronneby , men avstod på.gr.av vädret. Kanske blir det någon annanstans. Såklart är det en topp. Jag var osäker när jag skrev det.Jättefin blir den hur som helst.
    Kram Eva

    SvaraRadera