torsdag, juli 14, 2011

En svalare dag.....

Jag sov lite längre idag...kl var nog 8.15 när jag vaknade....det är väl "jobbtiderna" som "sitter kvar" ett tag inpå semestern....lagom när det är dax för jobbet igen har jag väl vant mej vid lååånga sovmorgnar!!
 Men jag satte mej iaf vid symaskinen...jag hade tänkt att jag skulle fixa färdigt toppen men ..nja...
 en lite handduk, tänkt att torka golfklubborna med.....
 en liten till händerna när man varit ute och fiskat....
 en till...eller ska det stå sill...? Näe till händerna var det ju.
 Sen var vi på lite allsång på Täcka udden...2enjoy uppträdde, två kanonduktiga tjejer som vad jag förstod hade dragit igång det hela så att vi Nyköpingsbor får lyssna till sång och musik och bra uppträdande även  av lokala förmågor.
 Här är Magnus Carlsson, han har en underbar röst ...(Eva, jag tänkte på dej när jag stod och lyssnade på honom)....
 ..och Dogge tillsammans med en kille till som jag inte minns namnet på...mycket "gung" i låtarna, det var svårt att stå still....
Här är 2 enjoy igen..otroligt bra tjejer!!! Tack för en trevlig kväll trots att det började regna...hoppas på bättre väder nästa vecka... då blir det allsång igen!!
Nu ska jag sätta mej med min stickning en stund, behöver bli färdig med min gula sjal/filt.( från boken som jag vann för ett tag sedan , norska mönster, mycket fint är det i den)

Kram

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du gillade duken! =)
    Men vilken fin bakgrund du har här på bloggen! Så somrigt och fint.

    Fattar inte hur du gör alla dessa fina brodyrer. Riktiga konstverk ju! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina handdukar du har gjort. Den för golfbagen tilltalade mig, även om klubborna har vila denna sommaren.
    Så var det ju det där med att komma till avslut.... Lite, lite bloggpress kanske hjälper mig. Vem vet?
    HA det gott
    Sarah

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju skönt med sovmorgon, men kan man inte sova så..
    Du verkar ju haft en späckad dag så det kanske var bra att du kom upp i tid;)?

    SvaraRadera