söndag, juli 03, 2011

Inte riktigt lika "klistrigt" idag.

Nästan lite kallt faktiskt...eller man har väl vant sej vid värmen så allt under 20 grader är kallt... Nåväl en dag att hämta andan på, göra lite mindre roliga saker typ dammsugning....
Nä! Det har jag inte gjort.... jag har handlat lite, lagat mat, fixat en god äppelpaj....stickat lite ..eller mycket...det beror lite hur man ser på saken. Äppelpajen bjöd vi på när kompisen och hennes make kom och fixade med Albins dator.
Nu ska jag ladda för sängen och sista arbetsveckan innan semestern....

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att det inte är lika varmt... Stickningen blir finare och finare ju mer den växer fram. :)

    SvaraRadera
  2. Hej alltid kul att vara hemma. Men vad man kommer i sina sysslor här hemma. Nu skall jag sy min 50 års blåsa. håll tummarna att jag hittar något tyg skall ut på Fredag.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera