måndag, augusti 08, 2011

Då har den första arbetsdagen genomförts....

..och det har gått bra. Så då får man göra såna där vanliga saker igen...typ komma hem från jobbet, laga maten, se till att alla får i sej maten och be någon annan diska..... Det gick oxå bra idag!!! (lydig familj...!?)
Jag har hunnit med lite annat oxå...gjort lite broderimönster till några beställningar...nu ska det bara godkännas och finjusteras i färgvalet. Stickningen fick sej några varv oxå...närmare bestämt så är bakstycket i det närmaste klart!!! Jag ska bara plocka upp ärmhålskanter och bak kanten och sticka ett par varv..sen blir det axelbanden på framstycket...det är ju stickcafé på FB imorgon...får kanske göra klart då...ska brodera lite oxå om jag hinner....

Nu tar jag nog tag i min lånade bok...( Magdalena Graaf: Det ska bli ett sant nöje att döda dig)  och lägger mej på spikmattan en stund....

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt med "lydiga" familjemedlemmar!
    Här har vi "ansvarsvecka" och det är iaf inte mitt ansvar att diska kvällsdisken.
    Även om jag tagit alla de andra idag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Och så hinner du med att hjälpa mig :)

    SvaraRadera