tisdag, augusti 09, 2011

Ikväll blev det en hel del gjort...

..och då menar jag INTE städning och sånt ....
 Jonas har en  kusin som fyller 7 år den här veckan....och då har vi diskuterat fram och tillbaka vad vi ska ge honom....han gilla Star wars så då kom vi på att han ska få ett örngott med Yoda på och hans namn.
 Då kanske han drömmer att han "krigar" med lasersvärd och mot dom dåliga "krigarna" ...bara fantasin sätter gränser.
 Sen har jag lite beställningar oxå...här är en färdig....Jag tror att det är riskfritt att visa den.....
 Den här är inte riskfri...men det gör nog inget. Flickan som ska få denna är född samma dag som min mamma och blir min mammas barnbarnsbarn. ( min systerdotter har alltså fått en dotter). Fantastiskt vad släkten utökar sej!!! Hon ( min systerdotter) får blunda för detta inlägg och inte skvallra för sin dotter.
Sen blev det lite stickat oxå....nu håller jag på med axelbanden på min topp/linne...typ om 20-25 cm är den klar. Jag har suttit och gjort lite broderimönsterförslag oxå...det tar lite tid men det är ganska kul. Nu ska jag bara skicka iväg dom och få det godkänt....
Fö rullar nog veckan på som den ska...

Kram

2 kommentarer:

  1. Åååå,va snygg Alma handduk blev,
    va duktig du är!
    Tack så länge.

    SvaraRadera
  2. Som vanligt blir allt du syr så himla fint!!
    Denna handuk blir perfekt till Melissa!!
    kram kram//syz

    SvaraRadera