torsdag, augusti 04, 2011

En dag med massor att göra.

Allra först när vi kommit ur sängen så gick vi till min mamma, hon har födelsedag idag. Sen efter det som tog fram till kl 12 ungefär blev det till att fixa för grabbarna...dom ska lana i natt!! Det tog sin lilla tid....
 Men iallafall...så hittade jag annonsen i tidningen...hit ska jag på lördag ...och visa mina saker. Jag hoppas att jag får sälja nåt iallafall...
 sen hann jag faktiskt göra lite vid symaskinen... en golfhandduk....,.
 En vanlig handduk med en "dam"katt på...
 ..och en vanlig handduk men en "herr"katt på....Broderierna till dessa är köpta på embroidery library.
Och när jag sytt färdigt och grillat korv till familjen och alla grabbarna ...satte dom sej till "lanafton"..... just nu ser det ut såhär....Dom är 4 stycken som tänker sitta ute inatt...det finns ett vanligt tält oxå om någon av dom blir så trött att "den" behöver sova en stund....
Nu blir det bakstycket på min topp/linne....och film.....

Kram

1 kommentar:

  1. Det är kul att ungdomarna hittar på skoj hemmavid....så var det också när mina grabbar var i den åldern. Ibland var det 15-20 ungdomar i huset...så tomt det blev när grabbarna flyttade hemifrån....

    SvaraRadera