fredag, augusti 05, 2011

Här har jag varit idag....

 Ett jättefint ställe. Imorgon ska det vara loppis där och jag ska dit fast inte med några loppisgrejer. Jag ska visa mina broderade saker och kanske om nån vill så säljer jag av mina alster.... Väl värt ett besök, vi håller på mellan kl 10- 14.
Sen blev det centrum en kort sväng för att se hur många knallar det finns i stan...det var en hel del...men de flesta har samma saker....vore roligt med fler olika saker och inte bara kepsar somalla är lika, tröjor som alla är lika ...eller tex leksaker och  godis...
Nåväl...efter maten blev det iallafall lite mer stickat på toppen/linnet, Bakstycket har fått hela mönstret i nederkanten. Nu ska jag in i duschen och sen blir det en "god bok" och tidigt isäng...ska upp tidigt imorgon!!!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Håller med om marknader...inte så stor variation på varorna. Mycket roligare med hantverksmarknader med hemgjorda alster. Hoppas du får sälja lite av dina fina syalster. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Du får säkert sälja! Så fint som det är...

    I morgon..nä idag menar jag...jag är en riktig nattuggla nu på semestern ser jag...
    Idag menar jag alltså ska jag hålla kurs i återbruksslöjd med inriktning på smycken här i lilla pytteorten Dikanäs...blandat vuxna och barn i gruppen. Så gissa varför jag sitter uppe...jo jag gör exempel till kursen. I sista minuten fastän jag vetat detta sedan i april!! Märkligt eller hur...

    SvaraRadera