fredag, september 30, 2011

Vilken varm och solig höstdag!!!!

Jag tror bestämt att jag fått nya fräknar på näsan...påminner om dom som satte sej där i våras när solen börjat värma våra vintertrötta ansikten....Vi har haft "jobbet" ute idag hela dagen, tipspromenad, fika, mat och jättetrevligt sällskap!!! Fler såna här  härliga höstdagar, Tack!!
 Har nu hunnit göra färdigt mina hundtand vantar, fäst alla trådarna och provat dom...härligt varma, mjuka och sköna.
Nu ska jag bara bestämma om jag ska behålla dom själv, ge bort i present eller sälja dom........
Måste kolla vilket par som lockar mest i boken...fair isle är en vante jag gillar mönstret på......eller om jag ska sticka emellan med ett par sockor.....

Kram

2 kommentarer:

  1. Dina vantar är så fina!
    Tydligen hade du en väldig tur med ditt garnfynd!
    Jag ringde Citygross i Skara och frågade efter garnet, men tji! Det var bara vissa affärer som fått hem det!
    Jag handlade annat, men inga fynd!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ursnygga vantar, de skulle jag absolut behålla själv

    SvaraRadera