lördag, oktober 01, 2011

Middag med trevligt sällskap!!!!

Ikväll kom "skogens" på besök ock vi åt en chipslåda till middag...Mycket gott!!!
Till det drack vi en god öl...den smakade mycket gott!! Lite tokigt och roligt hade vi att prata om och en planerad resa diskuterade vi underhållning...den går av stapeln i slutet av oktober och målet år Åbo....


Igår pratade jag om Fair isle...det blev inte den vanten...det blev i stället den här...
                                                                         
I dom här färgerna---vi får väl se hur det blir när det blir färdigt....

Kram



2 kommentarer:

  1. Vet inte vad jag ska skriva längre!
    Du får mig längta efter min bok, men jag gör egna
    vantar nu;-D
    Kunde inte hålla mig längre!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hur många finvantar har du stickat nu ?? Julklappsförrådet (?) måste vara fullt. Chipslåda...vad är det ?? Kram Eva

    SvaraRadera