onsdag, november 02, 2011

Får jag presentera......Leif!!!!

Då har jag bestämt mej...det blir ett par Leif i svart och gammelrosa. Otroligt snabbstickade...
ja,  mönstret "satte" sej direkt i händerna.. så jag hann lite drygt en halv vante...tum markeringen är gjord och då är det bara resten kvar...  : )
Ikväll blir det inget mer...jag ska isäng, det har varit svårt att komma isäng sedan vi fick en timme xtra...klockan stämmer inte riktig med den som finns i min kropp....men det brukar ordna sej inom en vecka eller två... bäst att jag övar mej lite...ska läsa en stund oxå förstås...sen arbetsdag imorgon...semester på fredag och sy festivalen på lördag...har väl lite fullt upp!!!

Kram

8 kommentarer:

  1. Jag fattar inte när du säger att mönstret är snabbstickat !! För mig ser det väldigt knepigt ut. Men du är så skicklig. Knasigt att tiden ändras. Man blir helt snurrig i kroppen. Fast jag fixar det på någon dag. Och mörkt har det blivit på kvällen. det märks så himla väl. Syfestival....vad kul !!!! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vantarnas mästarinna gör det igen!
    Jag tycker också att denna vante ser jobbig ut, men tydligen inte...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har Leif på min villgöralista också men igår började jag på Nyponros. Jag har ju inte riktigt samma snits som du på det här med mönstervantar. Sakta, sakta, SAKTA går det.

    SvaraRadera
  4. Hej Leif. Snygga. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  5. Du är ett riktigt proffs på att sticka mönstervantar! Så läckra!
    Hoppas ni får det fint på mässan och att du hittar en hel del att handla förutom all inspiration.
    Kramen! //BiZen

    SvaraRadera
  6. Bra namn på snygga vantar! :)

    SvaraRadera
  7. Men oj oj oj vad du stickar snabbt!
    Syfestivalen avstår jag från denna gången...ska fira mig själv ;-))

    Annars kunde vi ha satt en röd ros i munnen så att vi känt igen varandra.

    SvaraRadera