torsdag, november 03, 2011

Oj vilken dag.....

Helstängt på jobbet med APT för personalen...komma igång med ICF...snacka om att huvudet blir/är fullt av information.....Men det är bara att ta tag i saken och göra vad man ska!!!
Så när jag kom hem blev det lite stickcafe på FB och ..Leif förstås...jag behöver stickningen för att rensa lite i "lilla knoppen".... så Leif nr 2 är igång på stickorna och tänka sej...den är lika rolig att sticka.... Ni som inte provat måste nästan göra det...det är kanske lite pilligt i början men jag lovar att ni vinner största vinsten när era vackra vantar sitter på era händer!!! Det ÄR roligt!!!!
Imorgon har jag semester....måste ladda lite inför lördagen och mässan!!! Jag ska sy lite oxå.....

Kram

4 kommentarer:

  1. Vet inte vad jag ska skriva längre.
    Vill bara säga: Hej och kika lite på dina vantar!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack Maja!!! Det är min energiåterhämtning efter en arbetsdag.....så att jag kan göra en bra arbetsdag till...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina vantar! Härligt mönster!:

    SvaraRadera
  4. Det var tröstande ord ang vantarna. Jag biter ihop och kämpar på. Det är inte riktigt så illa som det låter, men jag har ju nästan bara stickat sociala/tv-stickningar. Så lite skillnad är det. Hoppas att du får det trevligt på mässan. Den som var i feb missade jag med en dag(hade varit i stockholm över en vecka så hemresa var nödvändig) och denna gång var det annat inbokat sedan länge. Gissa om jag laddar....

    SvaraRadera