fredag, november 04, 2011

Semester men familjen.....

..jag tänkte att en dag sådär på lovet kanske jag ska vara hemma med grabbarna och se om vi skulle kunna göra nåt ihop..... Det tar tid för tonåringar att vakna....så gubben och jag åkte till hans farmor och farfars grav och dekorerade den inför helgen...när vi kom hem så hade dom ...tonåringarna precis vaknat. Intresserade av vårat sällskap...?? Tror inte det ...ska iväg med polarna!! Ok svara vi, gubben och jag. Jonas då...-"nä vill inte vara med er..ska spela mitt spel som jag började på igår när jag hade kompisar hemma"... Nåväl jag hade semester iallafall och det var väääldigt skönt att slippa väckarklockan i morse!!
 Så framåt eftermiddagen när de andra gjorde sitt så satte jag mej vid symaskinen..... en tomte .....
 och en tomte till.....           kollade lite på datorn och hittade.......
 två nya broderier från Needlework..... som jag bara var tvungen att prova......en teddybear men hjärta
 och en med paket....
Sen blev det lite Doobidoo och Skavlan...och en film efter det ...samt några varv på mina vantar....
Nu ska jag försöka komma isäng...syfestivalen väntar imorgon...och jag hoppas att jag kan sova...Albins rum är till brädden fyllt m
ed tonåringa...som spelar hockeyspel på tv:n!!!!! Kan bara upplysa om att "dom" låter väääldigt högt!! Det gör inget , jag vet iallafall var dom är.....

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dina tomtar och nallarna är ju också urgulliga.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  2. Så söta nallar påminner lite om Miranda nallarna. Jätte läckra färger på vantarna!
    kram

    SvaraRadera