söndag, november 06, 2011

Sannerligen är man lite tokig...?

Men först ut är handdukarna som jag fixade idag....
 Yoda från star wars...han är en av mina favoriter i filmerna även chevbakka är en favorit.
 En till Yoda....
Och nya vantar stickade på Knit Pro fyrkantiga strumpstickor. Jag säger bara en sak ....vilka stickor, sååå lätta att jobba med, en liten kostnad blir det förstås om man köper nya stickor hela tiden. Jag har en massa stickor sen tidigare, strumpstickor, vanliga stickor, rundstickor...name it.... dels som jag köpt själv under alla år jag hållit på ( och det är många år) sen har jag fått av mamma, barnen har lekt sönder stickor och jag har köpt ytterligare nya... hittade stickor i undanlagda stickningar...jag herre gud så många jag har... Men det spelar ingen roll dom är bra att ha när man har många projekt på G och sen kan man alltid låna ut om det är så... Nu har jag iallafall gått på reklamen från "er där ute".,.att prova Knit Pro´s stickor och dom är helt UNDERBARA!!!!! Så lite tokig är man väl... får använda dom jag har  och ev köpa fler vid nästa festival...

Kram

3 kommentarer:

  1. Ok, jag har frågat efter dom i garnaffären, men det verkar inte bli några där!
    Tycker du att de är mycket bättre än de vanliga Knit Pro?
    Hur snabbt stickar du egentligen????
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar också Star Wars! Har tänkt prova fyrkantiga stickor, bra att veta att de är bra!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte ens vågat testa ngt annat än de otroliga mängder "vanliga" stickor jag har. Jag är lite rädd för att fastna, hmm.
    Men du, det verkar som om vi har fått tag på olika utgåvor av Vantboken.... Har du fått den snabbstickande eller? För isf vill jag också byta till den. Skämt åsido, din stickfart är imponerande.

    SvaraRadera