söndag, januari 15, 2012

Ibland har man lite tur....

..och det känns ganska bra faktiskt. Igår ringde ett par kompisar till oss, vi träffas både nu och då, ibland inte och ibland ofta....dom frågade om vi möjligen hade lust och komma ut en sväng idag på eftermiddagen och kolla in lillstugan som precis blivit klar, absolut ville vi det. Min gubbe kör Taxi lite xtra på helgerna så när vi kan umgås med vänner och bekanta beror lite på hur han kör. Iallafall åkte vi ut lagom till eftermiddags fikat...och vad får vi då??? En kanon middag som smakade alldeles underbart!!! Tack för maten "skogens"!! -"Då slapp man tänka ut nån söndagmiddag själv"...enda kruxet är matlådan till jobbet imorgon...jag hittade en burk soppa i skåpet..jag tar den, köper en god macka på vägen till jobbet.....ni ser, allt fixar sej!
Så har jag hunnit lite på vantarna oxå...måste sticka klart dom innan jag får börja på födelsedagssockorna.... Nu är det bara tummarna kvar....

mönstret till vantarna  Ninas mittens hittade jag här:

Kram

1 kommentar:

  1. Vantarna är jättesnygga!
    Blir så sugen, men NEJ!!!
    Inget för mig Nu , kanske aldrig mer...
    Ta hand om dig och skapa, för man vet aldrig när det är stopp!!!
    Kram

    SvaraRadera