söndag, mars 04, 2012

Sköna söndag!!

Kallt inatt och aningens lite varmare på morgonen......
 ..det blev ingen stickning i solen idag, hade lite annat att pyssla med.... Men när  allt det var gjort och "ordningen" blev som den skulle så blev Ramundvantarna färdiga. Och eftersom jag hade färgerna färdiga på nästa par så var det bara mönstret kvar.....
..jag hittade den här vanten med sjöhäst på. Väldigt vacker. Men nu är jag inte riktigt nöjd iallafall...typisk mej..så jag ska repa upp till resåren och se om jag kan göra den lite annorlunda..... Jag får tänka lite så får vi se hur det blir.

Kram

2 kommentarer:

  1. "Något" får mig att tro att du läser kommentarer
    som du får!
    Supertuff!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj oj nästa vackra vantpar! Du är en otrolig "vantfabrikör" ;-)

    Ja tänk allt roligt som det finns att göra!

    SvaraRadera