söndag, juli 08, 2012

En ganska regnig dag....

...för rätt som det regnade så kom det en skur.. inte en sån där liten fin en utan dom som kom var riktiga dunder skurar som fyllde och översvämmade stup rännorna! Men det gjorde inte så mycket..jag har alltid nåt att pyssla med...
 Idag pysslade jag lite med detta...eller  dvs jag sydde ett prov av detta broderi som jag gjorde häromdagen... och jag är så nöjd med mej själv (visst får man berömma sej själv ibland?) Jag hade ett fotografi av denna hunden, han heter Atlaz, i min dator och eftersom jag är lite sugen på att prova mitt nya dataprogram till symaskinen så måste jag börja nångång.....  Jag tror att det är likt honom, har skickat ett foto till Atlaz husse men inte fått svar än...får väl se vad han tycker.

Sen blev det Buziz med Jonas och "Skogens"och deras dotter. Det tar sin lilla tid när vi är där och då kan jag få sticka några varv medan barnen leker. Dom har så roligt, idag var hela vår familj med och även tonåringarna var med och lekte med sina småsyskon, det är syskonkärlek det!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar