fredag, juli 20, 2012

En kanon fredag!!!!

Ikväll blev det lite grillat, vin och öl... samt 
 firandet av en blivande 60 åring!! Jag har bakat tårta, jordgubbstårta , marängjordgubbstårta!!
 Under tiden blev det en drink...
 lite paket till Atlaz (han fyller inte 60)
 han är så söt, så söt..!!
 en riktig gullegris...
 vacker på alla sätt och dessutom  trevlig!!
 60 åringen fick en present av oss .....
 en hoodies med broderat porträtt av sin hund Atlaz. Det har jag  gjort och jag är så stolt så stolt.
 Albin gillade festen....
 Philip gillade festen....
 Jonas gillade festen...
 födelsedagsbarnet gillade sin fest oxå!!
 Jag som fixade festen ....
                                
tillsammans med min kära "gubbe"...!
En kanontrevlig kväll som tyvärr avslutades med en liten skur...( som höll på en god stund...men då gick vi i 
in och fortsatte). Inget stickat ikväll.....

Kram

3 kommentarer:

  1. Va...har du inte stickat ikväll !!! Men du var värd att koppla av från det när ni hade en sådan god och trevlig fest !
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Härligt att du kopplar av också!
    Det är du värd!!!
    Båten är fortfarande till havs och hamnen är tom
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kalas med jordgubbstårta är inte så illa, ni ser ut att ha haft en riktigt trevlig kväll.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera