lördag, juli 21, 2012

Vet inte varför


..jag tror att den här dagen heter söndag...? 
Jag vet nu med all säkerhet att det ännu så länge bara är lördag!!!
Jonas har fått hjälpa dom "stora" killarna med sina bilar...tvätta och fixa...en av tjejerna hjälpte Jonas så att det blev rätt. Kanse´ke blir det en bilmekaniker till i familjen...!!
 Så efter gårdagens fest blev det betydligt lugnare i dag...suttit ute i solen och stickat lite....
resultatet blev ett par färdiga ( fästa trådarna kvar bara) pippisockar....och
påbörjade Philips pippivantar i hans färgkombo.... samt grannsamverkan! Dvs grannen kom över med ett glas "gott", troligen som muta....sen spelades lite kubb... ungdomarna i ett lag och "gamlingarna" i det andra laget...
Vilket lag jag fick tillhöra? Det tänker jag inte tala om...det få ni gissa!!

Kram

1 kommentar:

  1. Gillar Philips färgkombo!

    Nu har jag stickat lite grand och genast "skriker" mina händer och handleder!
    Blir less och irriterad!

    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera