onsdag, juli 18, 2012

En lika vacker kväll...

..blev det idag oxå. Fast ingen öl....
 Nä, ikväll blev det bilar i hamnen...toppless var temat .
 Oj vad bilar det finns....snygga, gula, svarta, ....röda,....blåa....
 gröna...
 saabar ...
 och orange bilar. Vart man än tittade så såg man bilar, bilar och bilar samt en del gamla motorcyklar som jag missade att fotografera.....
Och även ikväll räckte tiden till att sticka en stund.... jag fixade dit tummarna på Hembygdsvantarna....så nu är det dax att fästa alla trådarna...jag har fixat en vante och det går så bra så...trots att det är mååånga trådar att fästa. ( Och jag vill inte ha mer regn så jag får fästa ändå!)

Kram

1 kommentar:

  1. Vad mycket mys ni har hos er!
    Jag tror att närheten till vatten lockar att
    låta mer saker hända.
    Hos oss ställs saker (typ bilar) på torget när det ska vara något och det känns inte lika inspirerande.

    Vantarna är SÅ SNYGGA!!!

    Kram

    SvaraRadera